piątek, 27 września 2013

Zakupy, zakupy, zakupy...

Myślałam, że zakupową manię mam już za sobą jednak się myliłam ;-) W tym miesiącu kupiłam kilka 'bardzo' potrzebnych mi rzeczy. Trochę uzupełniłam zapasy, ale też kupiłam kilka nowości. Wszystko możecie zobaczyć poniżej...


Na początku miesiąca kupiłam W Rossmanie dwa szampony z Isany. Nigdy wcześniej ich nie używałam, a przeczytałam kilka dobrych o nich recenzji, dlatego chce sprawdzić na własnej skórze, czy w tym przypadku tanie nie oznacza złe. Do tego kupiłam płatki i patyczki kosmetyczne oraz dwa zestawy gumek i klamrę do włosów. Ostatnio trafiłam w Rossmanie na promocję dzięki której kupiłam dwa mydła pod prysznic z Ziaji za 3,79zł za sztukę więc myślę, że opłacało się tym bardziej, że to pojemność 500ml. Upolowałam też ładny beżowy sweterek w paseczki za całe 29zł. Na Allegro zamówiłam dwa wzorniki do lakierów, dwie sondy do ozdabiania paznokci oraz pilniczek szklany. No i najlepszy mój zakup czyli zamówienie na ezebra.pl. Tutaj zaszalałam i kupiłam sobie kilka lakierów i odżywkę z Manhattanu, lakier i eyeliner w pisaku z NYC oraz odżywkę z Sally Hansen.

W tym miesiącu wyczerpałam już swój limit ;-) A jak tam Wasze zakupy kosmetyczne? Upolowałyście coś ciekawego?

Pozdrawiam Kasiaaa :-)

8 komentarzy:

  1. Ciekawią mnie Lakiery Manhattanu, nigdy nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nigdy ich nie miałam, ale ceny były zachęcające więc skusiłam się na kilka ;-)

      Usuń
  2. Liner z NYC posiadam i lubię. Ale zmyć go.. To jest wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie używałam... Mam nadzieję, że przypadnie mi do gustu :-)

      Usuń
  3. Gdzie się nie obejrzę to zakupy :P Ja także zrobiłam takie 'małe małe' :P Bardzo ładne kolorki lakierów, w sam raz na jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Twoje 'małe' zakupy i bardzo mi się podobają ;-) Musiałam kupić kilka lakierów w bardziej stonowanych kolorach, bo pozostałe są dosyć żywe ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam zakupy :)
    Sama sie dziś wybieram :)
    Lakiery śliczne !

    OdpowiedzUsuń