niedziela, 8 września 2013

Mobile photos mix...

Dzisiejszą niedzielę spędzam trochę aktywnie i trochę leniwie :) Czytanie, rower, film, jazda konna, muzyka... Lubię takie niedziele, bo wtedy nie nudzę się i nie szukam sobie zajęć na siłę. Tradycyjnie przygotowałam dla Was mix zdjęć z mijającego tygodnia.


1. Piękne wrzosowisko.
2. Moja kocica Milka - jak co tydzień nie mogło jej zabraknąć ;-)
3. Weselne białe wino.
4. Żółte maliny - moje ulubione.


5. Leśne borówki.
6. Słoneczniki w ogrodzie.
7. Moje włosy po 2 tygodniach od farbowania.
8. Będzie domowe winko ;-)

Nie wiem czemu, ale prawie wszystkie fotki, które Wam dzisiaj pokazałam są robione jakimś roślinom... Ale nic na to nie poradzę, że one są najbardziej fotogeniczne ;)

Pozdrawiam K. :-)

4 komentarze:

  1. nigdy nie jadłam żółtych malin,jak smakują:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakują podobnie do normalnych malin, chociaż nie identycznie ;-) No i są od nich trochę większe :-)

      Usuń
  2. Gratuluję wygrania gigantycznego rozdania :)

    OdpowiedzUsuń