sobota, 28 września 2013

Kulturalna sobota...

Ależ ten czas szybko leci! Jeszcze kilka dni temu polecałam Wam ulubione utwory muzyczne, a dzisiaj znowu jest sobota. Pogoda w końcu dopisała więc dzisiejszy dzień mija mi na porządkach domowych i ogródkowych. Ogarniam lakiery, kosmetyczki, kosmetyki, a także rabaty z kwiatami. Dzisiaj mam dużo energii więc muszę to jakoś pozytywnie spożytkować. Tradycyjnie jak co sobotę mam dla Was kilka 'kulturalnych' poleceń.

W tym tygodniu moje serce podbił utwór "You and me", który wykonuje Soja i Chris Boomer. Obaj mają świetne głosy, a utwór jest boski :)


Film, który ostatnio obejrzałam to "Szczęściarz". Główną rolę gra w nim Zac Efron, który wciela się w żołnierza chcącego odnaleźć kobietę, której zdjęcie uratowało mu życie podczas misji w Iraku. Czasami lubię obejrzeć sobie takie ckliwe historie, a ten film z pewnością do takich należy i na pewno nadaje się na niedzielne popołudnie.


Książkę, którą chciałabym Wam polecić to "Biała Masajka" Corinne Hofmann. Jest to relacja kobiety zakochanej w Masaju i mieszkającej w jego kraju przez cztery lata. Opowiada ona o wielkiej miłości, która z czasem przerodziła się w piekło. Osobiście bardzo lubię książki przedstawiające prawdziwe historie więc ta książka bardzo mi się spodobała, tym bardziej, że cała historia dzieje się w egzotycznej Afryce.


Jeśli znacie jakieś ciekawe filmy lub książki godne polecenia, to podzielcie się nimi ;-)

Udanego weekendu!
Pozdrawiam Kasiaaa :-)

4 komentarze:

  1. Oglądałam film "Biała Masajka" i zastanawiałam się, jak można być tak głupią, by zakochać się w dzikusie... Miłość wad nie widzi, ale żeby aż tak? :D Może ta książka przybliżyłaby mi bardziej tok myślenia bohaterki, pewnie skuszę się na przeczytanie :)
    Polecam film: "Człowiek-słoń". Stary, ale bardzo poruszający film...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także ciężko uwierzyć w taką ślepą miłość, ale przypadki chodzą po ludziach... Tego filmu nie oglądałam, ale skoro polecasz postaram się to nadrobić :-)

      Usuń
  2. Ja nie mogę patrzeć na Zaca Efrona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również za nim nie przepadam, ale akurat w tym filmie był do zniesienia ;-)

      Usuń