niedziela, 29 września 2013

Mobile mix...

Dzisiaj szybki i krótki post z serii zdjęciowej. W tym tygodniu udało mi się zrobić trochę więcej zdjęć niż ostatnio, ale i tak nie wszystkie tu się nadają, bo większość zdjęć jest z kotami ;-) Nic na to nie poradzę, że uwielbiam je fotografować. Na szczęście poza takimi zdjęciami udało mi się cyknąć kilka fotek z mojej codzienności więc zapraszam :)


1. Piasek w nerce daje o sobie znać :-/
2. Odrobina wiosny w domu.
3. Czarny kot na szczęście, czyli Bambus w akcji (miał być Bambo, ale wyszedł Bambus ;-)
4. Po czterech miesiącach po ślubie kończę wklejać zdjęcia do ślubnego albumu. Trochę to trwało ;)


5. Ulubiony The Voice Of Poland - w tym programie ludzie naprawdę potrafią śpiewać!
6. W pracy. Wiecie gdzie?
7. Góra pysznych amoniaczków.
8. Musiałam ;-)

Pozdrawiam Kasiaaa :-)

6 komentarzy:

  1. Piasek w nerce? Ja miałam kamienie więc generalnie wiem co czujesz i mega Ci współczuję;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety... A z piasku robią się kamyki ;-/ Na szczęście mam dobrego lekarza :-)

      Usuń
  2. Kocia łapka na zakończenie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kociak bambus mnie rozbroił :D
    jego zdjecie jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno mi było go uchwycić, bo ciągle się kręcił, dlatego taka dziwna poza ;-)

      Usuń