niedziela, 22 września 2013

Mobile photos mix...

Niedziela sprzyja leniuchowaniu więc i dzisiejszy dzień obył się bez konkretnych zadań. Ostatni tydzień zleciał mi bardzo szybko i robiłam bardzo mało zdjęć telefonem, ale coś tam udało mi się cyknąć ;-)


1. Lampka z Biedronki ;-)
2. Sezon na orzechy uważam za rozpoczęty.
3. Uległam i kupiłam dwie nowe maseczki z Avonu Planet Spa.
4. To się nazywa: żyć jak pies z królikiem.  Razem na kocyku przyjaciele spędzają popołudnie ;-)


5. Widok z Meli.
6. Koncert Sylwii Grzeszczak (dziewczyna ma kawał głosu).
7. Abstrakcja na paznokciach.
8. Niedzielne ciasto piaskowe, z którego niewiele zostało ;)

A Wam jak mija niedziela?

Pozdrawiam Kasiaaa :-)

2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie miksy zdjęć :D Piękne pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię oglądać takie fotki u innych ;-) A pazurki to efekt nudów ;)

      Usuń