wtorek, 24 września 2013

Abstrakcja na paznokciach...

Ostatnio trochę się nudziłam i zmalowałam jakieś ciapki na paznokciach. Wyszła mi abstrakcja, którą chciałam Wam pokazać. Myślę, że efekt jest dosyć ciekawy i fajnie prezentuje się na paznokciach. Mani jest kolorowy i przyciąga uwagę. Chciałam trochę pobawić się kolorami i przegonić pochmurną jesień, która zdecydowanie powinna być teraz bardziej kolorowa, stąd pomysł na takie paznokcie. Pewnie nie wszystkim przypadnie takie coś do gustu, ale raz na jakiś czas można zaszaleć w ten sposób ;-)


Abstrakcja pełną gębą ;-) Mani jest bardzo kolorowe, żywe i z pewnością rzuca się w oczy. Z bliska może nie wygląda to zbyt efektownie, ale z daleka efekt jest bardzo fajny. A jak to zmalowałam? Najpierw nałożyłam dwie warstwy białego lakieru i poczekałam aż wyschnie. Później wzięłam kawałek nieużywanej gąbki, wylewałam trochę lakieru na kartkę, lekko maczałam w nim róg gąbki i delikatnie dociskałam gąbkę w różnych miejscach do pomalowanych na biało paznokci. Użyłam do tego kilku różnych lakierów, aby efekt był jak najbardziej kolorowy. Oczywiście kolory można dowolnie dobierać wedle gustu.


Lakiery, które użyłam:
- Eveline Pastel Colours nr 253 (biały),
- Lemax Star nr 12 (żółty),
- Miss Sporty Clubbing nr 320 (niebieski),
- Lemax Star nr 17 (fioletowy),
- Miss Sporty Clubbing nr 452 (ciemna brzoskwinia),
- Lemax Star nr 23 (turkusowy).


Podoba Wam się taki efekt na paznokciach? Bo mi tak i z pewnością jeszcze nie raz go zmaluję. Na następny raz wybiorę do tego inne lakiery i będę robiła różne wersje kolorystyczne, których może być nieskończenie dużo. Dzięki temu tego typu mani za każdym razem będzie inny i szybko nam się nie znudzi. Niestety kolor fioletowy jest na zdjęciach trochę przekłamany, bo w rzeczywistości jest bardziej wyrazisty. Winowajcą jest stara cyfrówka, z którą obecnie się męczę ;-/


Przy robieniu takiego mani jest zabawa więc polecam każdemu, kto się nudzi ;-)

Pozdrawiam Kasiaaa :-)

2 komentarze: