poniedziałek, 9 września 2013

Trzymajcie mnie, bo nie wytrzymam ;-)

Pierwszy raz w życiu to mi się przydarzyło... Wygrałam w rozdaniu kosmetycznym! I to nie byle jakim, bo u Angel, która prowadzi świetnego bloga Kosmetyki bez tajemnic! Do wygrania były dwa zestawy kosmetyków o wartości 650 zł każdy. Więc było o co powalczyć. Do rozdania zgłosiło się mnóstwo ciekawych blogów, a do półfinału trafiło kilkanaście blogów, w tym także i mój, co już wtedy było dla mnie ogromnym zaskoczeniem i wyróżnieniem. Nie spodziewałam się, że wygram cokolwiek, a tym bardziej nie spodziewałam się, że ktoś doceni mojego bloga. Pomimo tego, że nagroda jest fantastyczna, to chyba najbardziej cieszę się właśnie z tego, że ktoś docenił to, jak prowadzę bloga, a nie to ilu mam obserwatorów na blogu. Ja prowadzę bloga, bo lubię opisywać swoje doświadczenia kosmetyczne i nie tylko, a jeśli się to komuś podoba i to docenia, to bardzo mnie to cieszy. Dlatego jeszcze raz bardzo dziękuję Ci Angel za miłe słowa ;-)



Z tego względu, że jestem bardzo rozkojarzona zaskakującą wiadomością, recenzji kosmetycznej nie będzie ;)

Pozdrawiam Kasiaaa :-)

8 komentarzy:

  1. Gratuluję! Dzieki tej wygranej dowiedziałam się o Twoim blogu. Jest tak jak mówi Angel - trzymam kciuki za Twoją dalszą przygodę z blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, raz jeszcze gratulacje, rozwijaj się, pisz, jak śledzę Cię od dziś z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to wieelkie gratulację dzięki niej poznałam ten blog:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje,nagroda zasłużona;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie wszystkim dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń