środa, 2 października 2013

Manhattan Lotus Effect 67N...

W tamtym tygodniu kupiłam kilka lakierów Manhattanu na ezebra.pl. Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam pierwszy z nich w kolorze fioletowym. Fiolet to mój ulubiony kolor więc nie mogło zabraknąć tego koloru w moich zbiorach lakierowych. Uważam, że fiolet jest idealny na jesień, dlatego pewnie jeszcze nie raz zagości u mnie w tym czasie na paznokciach.


Chyba wszyscy znają markę Manhattan. Ja do tej pory nie miałam ich żadnych kosmetyków więc postanowiłam to zmienić i skusiłam się na kilka ich lakierów. A, że były bardzo tanie to żal było nie brać ;-) Kolor, który dzisiaj idzie na tapetę to lakier Manhattan z serii Lotus Effect 67N w kolorze stonowanego fioletu. Jak lakier prezentuje się w buteleczce każdy widzi. A jak wygląda na paznokciach?


Na zdjęciach są dwie warstwy lakieru, bo jedna nie do końca kryje paznokcie. Konsystencja lakieru póki co jest trochę rzadka, ale z pewnością po kilku malowaniach zgęstnieje. Lakier bez problemu rozprowadza się na paznokciach: nie tworzy smug, nie bąbelkuje, nie spływa z płytki. Pędzelek w tym lakierze jest dosyć długi, ale nie jest bardzo wąski i co najważniejsze nie jest pocieniowany i nie rozdwaja się. Lakier szybko wysycha, co dla mnie jest to kolejnym ważnym plusem, bo ja zawsze po pomalowaniu paznokci wynajduję sobie różne rzeczy do zrobienia ;)


W lakierze znajduje się metalowa kuleczka, która ma zapobiegać gęstnieniu lakieru. Po wstrząśnięciu lakierem kuleczka dobrze miesza lakier, który czasami nam się rozwarstwia, kiedy jest już stary. Obecnie mam go czwarty dzień na paznokciach i zaczął lekko odpryskiwać, ale to przez to, że w pracy ciągle robię coś rękoma. Jeszcze nie wiem jak będzie z jego zmywaniem, ale z tego co czytałam, to nie powinien sprawiać żadnych problemów i podobno nie odbarwia płytki paznokci.

A tak lakier prezentuje się w sztucznym świetle.

Mi ten kolor bardzo przypadł do gustu, ponieważ jest wyrazisty, ale też nie rzuca się tak bardzo w oczy. Pasuje niemal do wszystkiego, a do tego fajnie ożywia jesienne stylizacje. Na pewno nada się także na letnie dni. W sklepie ezebra.pl jest dostępny za 3,99zł więc cena jest naprawdę bardzo atrakcyjna i przystępna. Do tego szybka przesyłka, a wszystkie lakiery, które tam kupiłam, były dobrze zabezpieczone więc nic nie ucierpiało podczas transportu.

Lubicie takie kolory? Spodziewajcie się niebawem kolejnych recenzji lakierów Manhattan, bo jeszcze kilka mi zostało do opisania ;-)

Pozdrawiam Kasiaaa :-)

1 komentarz: