wtorek, 22 października 2013

Boskie Otulające masło do ciała PAT&RUB...

Ta recenzja czekała sporo czasu na swoją kolej, ale jej czas w końcu nadszedł :)  To moje pierwsze zetknięcie z marką PAT&RUB więc chciałam dobrze zapoznać się z testowanym kosmetykiem. Mazidła do ciała uwielbiam, a jak jeszcze pachną tak, jak opisywany dzisiejszy kosmetyk, to po prostu jestem w niebie. Do tego skład, który jest naprawdę do pozazdroszczenia. A działanie? Bardzo dobre. Czego chcieć więcej? Przedstawiam Wam zatem Otulające masło do ciała PAT&RUB :)


Masło zostało wyprodukowane na piąte urodziny PAT&RUB i należy do edycji limitowanej - niestety. Jestem pewna, że gdyby znalazło się w stałej ofercie cieszyłoby się bardzo dużym powodzeniem. Dlaczego? Już wyjaśniam. Po pierwsze, co rzuca się nam od razu, to zapach. Słodki aromat od razu sprawił mi wiele przyjemności. We wczorajszym poście pisałam, że lubię słodkie zapachy i w tym przypadku to masło mnie nie zawiodło. Zapach łączy w sobie karmel, wanilię i cytrynę. Jak dla mnie to połączenie to strzał w 10, ponieważ wszystkie zapachy idealnie ze sobą współgrają. Zapach jest słodki i otulający, to prawda, ale dzięki nucie cytryny jest też orzeźwiający i lekki. Dzięki temu nie jest męczący i ciężki.


Drugi ważny aspekt to skład. Czytając go mamy pewność, że kosmetyk nie jest napakowany żadną chemią. Masło zawiera w sobie 100% naturalnych składników. Składniki te nie pochodzą z ropy naftowej. Nie znajdziemy w nim też silikonów. glikolu propylenowego, pegów, sztucznych konserwantów i zapachów oraz barwników. Do tego produkt został wyprodukowany w naszym kraju.

Oto co robią najważniejsze składniki tego masła:
- masło shea* – nawilża i zmiękcza,
- masło kakaowe* – natłuszcza i uelastycznia skórę, łagodzi podrażnienia,
- masło oliwkowe* – wygładza i koi,
- olej babassu* – uelastycznia, nawilża, jest naturalnym filtrem UV,
- squalane*  (z oleju oliwkowego) – nawilża,
- ekstrakt z cytryny* – działa ujędrniająco i przeciwzapalnie,
- naturalna witamina E* – wygładza, ujędrnia, natłuszcza i nawilża,
- gliceryna roślinna* – nawilża,
- inne roślinne substancje natłuszczające i  nawilżające*,
*surowce naturalne i z certyfikatem ekologicznym.


Konsystencja masła nie jest typowo maślana, ponieważ jest bardziej puszyste. Bardzo dobrze nawilża skórę. Nie podrażnia i nie uczula, bo przy takich składnikach nie ma prawa tego robić. Skóra po aplikacji tego masła jest nawilżona, wygładzona, delikatna i jędrna. Masło szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustego filmu, a delikatną warstewkę ochronną. Do tego na skórze pozostaje przyjemny, delikatny zapach.


Masło zamknięte jest w plastikowym pojemniczku o pojemności 250ml. Ta pojemność jest dla mnie zdecydowanie za mała. Chciałabym, aby było o pojemności 500ml albo i więcej, żebym mogła się nim cieszyć jak najdłużej :-) Otulające masło PAT&RUB spełniło moje wszystkie wymagania i nie zawiodło mnie w żadnym aspekcie: boski zapach, bardzo dobre nawilżenie, przyjemna konsystencja i szybkie wchłanianie. Do tego ten boski zapach utrzymuje się jeszcze jakiś czas na skórze. Fani słodkich zapachów na pewno będą nim mile zaskoczeni.


Cena tego masła to 69zł/250ml. Dla mnie jest to trochę sporo, ale często można trafić na promocje, dzięki którym kupimy je znacznie taniej. W linii otulającej, oprócz tego masła, znajdziemy również Otulający balsam do rąk i Otulający scrub cukrowy. Chciałabym je wypróbować, jednak fundusze raczej mi na to nie pozwolą ;-/ Masła zostało mi jeszcze troszeczkę i boję się, że kiedy je wykończę, będzie mi go bardzo brakowało. Na pewno będę rozglądała się za promocjami, aby kupić je ponownie. Mam nadzieję, że jeszcze zdążę zanim producenci wycofają je z rynku, bo to niestety edycja limitowana. Chociaż może jednak zlitują się nad nami i wprowadzą je do stałej oferty? Oby! :)

PAT&RUB

Miałyście okazję używać tego boskiego masła? Przypadło Wam do gustu, tak jak mi?

Pozdrawiam Kasiaaa :-)

7 komentarzy:

  1. Pięknie pachnie zimą wybieram takie aromaty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także lubuję się w takich aromatach i mogę ich używać non stop :)

      Usuń
  2. mam z tej serii krem do rąk, ale zapach jakoś taj srednio mi pasuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kwestia gustu... Ja lubię takie słodkie zapachy, a ten jest przełamany nutą cytryny więc nie jest męczący :-)

      Usuń
  3. Pat&Rub zbyt wysoka cena jak na jakość --> ot moje podsumowanie ogołu marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że kosmetyki mają wysokie ceny, jak dla mnie zbyt wysokie. W tym przypadku dużą rolę odgrywa sama marka, ale do jakości nie mam nic do zarzucenia :-)

      Usuń
  4. Ceny produktów zbyt wysokie - z jakością różniej to bywa, ale zdecydowałam się na peeling do ust bo akurat o nim słyszałam same dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń