sobota, 26 października 2013

Kulturalna sobota...

Wczoraj nie wrzuciłam żadnego posta, bo jakieś choróbsko zaczyna mnie brać i trochę źle się czułam. Wzięłam już medykamenty i mam nadzieję, że na tym się skończy. Chociaż pewnie w tym roku jakieś przeziębienie jeszcze się do mnie przypałęta... Dzisiejszy post, jak co tydzień, chciałam poświęcić sprawom 'kulturalnym', czyli tym co umila mój wolny czas.

Na pierwszy ogień idzie utwór odkryty zupełnie przypadkiem podczas jazdy autem. Kiedy jechałam do pracy akurat leciała jakaś płyta mojego Męża i na niej wysłuchałam ten utwór, który wbił mi się do głowy. Mowa o utworze "Sail" zespołu Awolnation.


Kolejnym poleceniem, tak jak w poprzednim tygodniu, jest książka podróżnicza Dariusza Rosiaka "Żar. Oddech Afryki". Autor książki pokazuje Afrykę jako kraj pełen życia i kontrastów. Jest tu też trochę polityki tego kraju, ale w tym przypadku mi to nie przeszkadza.


A na ostatnim miejscu znajduje się 'niepolecenie kulturalne' Dzisiaj obejrzałam film "W drodze". Obejrzeć to może za duże słowo, bo po 40 minutach zasnęłam, co mi się bardzo rzadko zdarza oglądając film. Resztę filmu przespałam i wcale nie żałuję, bo nie dość, że film trwał ponad 2godziny, to jeszcze nic z niego ciekawego nie wyciągnęłam więc szkoda na niego czasu. Przynajmniej się wyspałam ;-)


Udanego wypoczynku ;-)

Pozdrawiam Kasiaaa :-)

6 komentarzy:

  1. Piosenkę tę bardzo lubię ;) Wokalista ma świetny głos.
    Mnie jak na razie jeszcze żadne choróbsko ani przeziębienie nie dopadło.
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :-) Mam nadzieję, że choroba ominie nas w tym roku szerokim łukiem ;-)

      Usuń
  2. W drodze z mdłą Stweart nie jest godny polecenia, zgadzam się z tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta aktorka powinna się trochę wziąć za siebie ;-)

      Usuń