środa, 23 października 2013

Jesienne kropkowanie...

W tamtym tygodniu po raz pierwszym zrobiłam sobie mani, w którym główną rolę zagrały kropki. Dlatego wybaczcie za trochę krzywe te kropki, ale ręka mi się trzęsła ;-) Lakiery, które do tego użyłam należą raczej do tych stonowanych i bardzo fajnie wpasowują się w jesienne klimaty.


Lakiery użyte do tego mani to:
- Manhattan Lotus Effect 65K (ciemniejszy),
- Manhattan Lotus Effect 55K (jaśniejszy).


Oba lakiery pochodzą z drogerii ezebra.pl i kosztowały mnie ok. 4zł każdy. Z lakierów jestem bardzo zadowolona, ponieważ mają ładne kolory, dobrze kryją przy dwóch warstwach, szybko schną i bez problemu je się zmywa. Do tego każdy z nich ma w buteleczce metalową kuleczkę, aby móc dokładnie wymieszać lakier, dzięki czemu tak szybko nie zgęstnieje. Przynajmniej mam taką nadzieję ;-)


Mani jaki jest każdy widzi więc nie ma za bardzo co się nad nim rozpisywać. Kropki robiłam przy użyciu sondy, która bardzo przypadła mi do gustu. Dzięki niej nawet taki antytalent malarski jak ja, potrafi zrobić ładne kropeczki ;) Na zdjęciach pokazana jest tylko lewa ręka, w której kropeczki są lekko krzywe. Dziwne, bo malując prawą rękę kropki wyszły mi o wiele ładniejsze. Niestety nie ma jej na zdjęciach, ponieważ akurat nie miałam nikogo przy sobie, kto mógłby cyknąć mi fotki.


Wersja kropkowana bardzo mi się spodobała i pewnie nie raz zagości u mnie na paznokciach w wielu wariantach kolorystycznych. Niby takie niepozorne kropki, a potrafią fajnie urozmaicić zwykły mani. W planach mam jeszcze zakup pędzelka do zdobień, ponieważ naszła mnie wena na inne zdobienie paznokci. Nie wiem co z tego wyniknie ;-)

Podoba Wam się taka wersja zdobienia paznokci?

Pozdrawiam Kasiaaa :-)

16 komentarzy:

  1. bardzo lubię kropeczkowe mani :-)
    świetne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kropeczki można robić na różne sposoby więc pewnie jeszcze nie raz je u mnie zobaczycie ;-)

      Usuń
  2. Piękny ten fiolet coś takiego bym jeszcze przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku byłam sceptycznie nastawiona do tego koloru, bo nie byłam pewna czy dobrze będę się w nim czuła, ale teraz bardzo go polubiłam :)

      Usuń
  3. uwielb iam kropeczki <3 najbardziej czarne na czerwonym, takie biedroneczki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani czarnego, ani czerwonego lakieru nie mam ;-) Ale mam w planach ich zakup więc kto wie ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajne:) Ja jak próbuję robić kropki to wychodzą mi plamy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci kupić specjalną sondę do robienia kropeczek. Kosztuje ok. 3zł, a jest bardzo pomocna w tego typu zdobieniu :-)

      Usuń
  5. lubie kropy, ale u kogoś ja sama chyba jeszcze kropek na pazurkach nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo je polecam, bo fajnie się prezentują :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy raz z kropeczkami, dlatego wyszły trochę nierówno, ale cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na następny raz zrobię je w innej kolorystyce :-)

      Usuń
  8. What cute mani. I love the colors combination :)

    OdpowiedzUsuń