niedziela, 6 października 2013

Kulturalna niedziela i mobile mix w jednym...

Ten weekend miałam dosyć napięty, dlatego też od piątku nie pojawił się żaden nowy post. Teraz znalazłam chwilkę wolnego czasu więc muszę nadrobić te postowe zaległości. Dzisiaj mam dla Was małą garść fotek z minionego tygodnia. Szczerze mówiąc w tym tygodniu nie miałam zbytnio głowy do robienia zdjęć w ciągu dnia, dlatego nie miałam zbyt dużego wyboru spośród nich, ale coś tam Wam pokażę. Do tego mam dla Was kilka 'kulturalnych' poleceń. Zapraszam :-)

Na pierwszy rzut idzie mój ulubiony utwór minionego tygodnia czyli J Boog "Waiting on the rain", którego mogłabym słuchać na okrągło :)



Kolejny utwór to "You're nobody 'til somebody loves you" Jamesa Arthura. Po prostu uwielbiam jego głos i tyle.


Na książki ostatnio nie mam zbyt dużo czasu, dlatego żadnej Wam dzisiaj nie polecam. Za to polecam film "Życie Pi" osobom lubiącym przygodowe, nietypowe, niezwykłe i nierzeczywiste historie, ale też z pewnym przekazem. Film może nie jest jakiś wybitny, ale przyjemnie go się ogląda i chciałam go porównać z książką. W tym wypadku książka okazała się lepsza, ale kto wygra z czymś ponadczasowym?



A teraz kolej na porcję zdjęć z kończącego się tygodnia :-)


1. Mąż nadal rozpieszcza mnie słodkościami. Zobaczymy jak długo jeszcze ;-)
2. Próbki perfum w formie tatuażu. Dziwactwo...
3. Zapasy kosmetyczne ;)
4. Kolejny miesiąc rozpoczęty. Ten czas leci stanowczo za szybko.


5. Niedługo pojawią się nowe kosmetyczne produkty w Biedronce. A miałam już nic więcej nie kupować ;)
6. Uśmiech Ani Głogowskiej z Got To Dance rozbraja mnie :->
7. Miłość od pierwszego użycia.
8. A to moja kocia miłość :)

Udanego poniedziałku ;-)

Pozdrawiam Kasiaaa :-)

2 komentarze:

  1. Oj kociak słodki ;)
    Zawsze chciałam mieć kota ale niestety moja alergia mi na to nie pozwala;|
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://mojakolorowacodziennosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wyobrażam sobie domu bez kota ;-)
      Pozdrawiam :)

      Usuń