wtorek, 6 sierpnia 2013

Upał ogarnął wszystkich...

Dzisiaj nie będzie żadnej recenzji kosmetycznej ani nic z tych rzeczy, ponieważ dopiero przed chwilą wróciłam z nad jeziora i jestem padnięta, ale zadowolona. Temperatura osiąga maksimum i w sumie nie pamiętam, kiedy mieliśmy takie upalne lato. Byłam nad super jeziorem, które wygląda jak mini morze, ale jest o niebo czystsze niż nasze polskie morze ;) Nie mam w zapasie żadnych fotek kosmetyków, dlatego dzisiaj mam dla Was propozycje 'kulturalne'.

Na pierwszy rzut idzie jeden z moich ulubionych wykonawców, którego głos jest obłędny, przynajmniej dla mnie - chłopak wymiata. John Newman "Cheating".


Film, który ostatnio obejrzała to "Poradnik pozytywnego myślenia". Wiem, jestem trochę opóźniona w nowościach, ale wszystko przez to, że miałam na kompie mnóstwo filmów, które mi zalegały i musiałam je obejrzeć. Film jest interesujący, ale według mnie nie każdemu przypadnie do gustu. Mi się spodobał, dlatego polecam. Teraz poluję na tę książkę, bo dla mnie książka jest zawsze lepsza niż jej ekranizacja.


Co do książki polecam "Córki mordercy" Susan Randy Meyers. Książka bardzo mnie wciągnęła, a to dlatego, że lubię literaturę, która opisuje historie z życia wzięte, czasami bardzo trudne i nieprzyjemne. Nie wiem czy to normalne? ;-)



Pozdrawiam K. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz