środa, 21 sierpnia 2013

Nowości na froncie Wibo...

Wiem, że wiele dziewczyn chwali sobie lakiery do paznokci marki Wibo i Lovely. Ja też do nich należę i mam w swojej kolekcji kilka lakierów tych marek. Oczywiście wśród nich zdarzają się gorsze okazy, ale większość lakierów jest w porządku. Lakiery te możemy dostać w wielu wariantach kolorystycznych, a co najważniejsze są łatwo dostępne w Rossmanie, co mnie bardzo cieszy. Oprócz lakierów do paznokci w ich szafach możemy znaleźć także wiele innych kosmetyków, ale dzisiaj będzie tylko o nowościach lakierowych, które niebawem zagoszczą na stałe.

Na jesień do kolekcji lakierów z serii Express Growth, liczącej ponad 40 kolorów, dołączy kilka nowości. Będzie to 7 nowych odcieni z shimmerowym wykończeniem. Wśród nich będziemy mogły znaleźć takie kolory:




Jak widzicie wszystkie lakiery mają w sobie malutkie brokatowe drobinki. Mam nadzieję, że lakiery będą się ładnie prezentowały na paznokciach, tak samo jak w buteleczkach. Mi osobiście lakiery bardzo się podobają i z pewnością na któryś się skuszę. Wśród tych odcieni jest czerwień, fiolet, fuksja, pastelowy róż, popielaty więc każda z nas znajdzie coś dla siebie.

Kolejne lakierowe nowości to kolekcja Blink Blink, czyli błyszczące i lśniące brokatowe kompozycje kolorów. Z pewnością nadadzą się na specjalne okazje i będą fajną ozdobą na paznokciach.


Jak widzą Wam się te nowości lakierowe? Przypadło Wam coś do gustu? Jeśli tak to już we wrześniu będziecie mogły nabyć coś z tych błyskotek.

Pozdrawiam K. :-)

2 komentarze:

  1. to brokatowe szalenstwo zapowiada sie ciekawie, interesowały by mnie te najjasniejsze :D bd musiałą je zobaczyc :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też najbardziej podpasowały te najjaśniejsze chociaż ten niebieski też jest ładny. Zobaczymy jak spiszą się na żywo :-)

      Usuń