środa, 3 kwietnia 2013

Znajdź swój ideał z Vichy...


Dzisiaj post typowo próbkowy, ponieważ przez ostatnie 2 tygodnie udało mi się zdobyć trochę ciekawych próbek. Nie wiem jak Wy, ale ja co dzień wyczekuje listonosza i bardzo się cieszę jeśli dostarczy mi choćby małą próbeczkę :-) Mój narzeczony mówi oczywiście, że mam na tym punkcie obsesję hehe. Ale ja to uwielbiam, dlatego dzisiaj podzielę się z Wami moimi małymi zdobyczami. Postaram się też na bieżąco przedstawiać Wam moje zdobyte próbki.


Ponad tydzień temu Vichy zorganizowało akcję, dzięki której w niektórych aptekach każdy mógł odebrać bezpłatny zestaw próbek kremów tej marki bez konieczności kupowania czegokolwiek. W moim mieście tylko jedna apteka brała w tym udział więc szybko się do niej udałam, bo bałam się, że zabraknie dla mnie ;-) Dzięki uprzejmemu panu aptekarzowi otrzymałam dwa zestawy próbek: zestaw dla cery młodszej i zestaw dla cery dojrzałej. 
 
Tak prezentuje się zestaw próbek dla cery młodszej.

A tak prezentuje się zestaw próbek dla cery dojrzałej:


W skład zestawu młodszego wchodzą:
- Rozświetlający krem wygładzający Idealia do skóry normalnej i mieszanej (tubka 3ml),
- Nawilżający krem kojący i wzmacniający Aqualia Thermal (tubka 3ml),
- Nawilżający krem zwalczający niedoskonałości Normaderm (saszetka 1,5ml),
- Krem przeciwzmarszczkowy i ujędrniający Liftactiv (saszetka 1,5ml),
- Krem poprawiający gęstość skóry i proporcje twarzy Neovadiol Gf (saszetka 1,5ml).


W skład zestawu dojrzałego wchodzą:
- Krem poprawiający gęstość skóry i proporcje twarzy Neovadiol Gf (tubka 3ml),
- Krem przeciwzmarszczkowy i ujędrniający Liftactiv(tubka 3ml),
- Rozświetlający krem wygładzający Idealia do skóry normalnej i mieszanej (tubka 3ml),
- Nawilżający krem kojący i wzmacniający Aqualia Thermal (saszetka 1,5ml),
- Nawilżający krem zwalczający niedoskonałości Normaderm (saszetka 1,5ml).


Jak widzicie dzięki tej akcji zdobyłam trochę próbek z czego bardzo się cieszę :-) Jeszcze nawet nie miałam okazji, aby je przetestować, ponieważ obecnie testuję próbki Cetaphil, które zdobyłam na ich profilu FB. Spodziewajcie się więc najpierw recenzji kosmetyków Cetaphil, ale te z Vichy też niebawem się tu pojawią. Swoją drogą jestem bardzo ciekawa ich działania, bo przyznam szczerze, że jeszcze nigdy nie używałam żadnych kosmetyków do twarzy z Vichy. Fajnie byłoby odnaleźć wśród nich swój ideał :)


Pozdrawiam :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz