czwartek, 4 kwietnia 2013

Kolejne próbki...

 

W dzisiejszym poście znowu o próbkach. Teraz pokażę Wam te, które otrzymałam w zeszłym tygodniu od firmy BioNike, dzięki akcji zorganizowanej na ich profilu Fb. Dzięki tej akcji można było wybrać sobie 5 próbek z dostępnej listy. Firma ta produkuje dermokosmetyki, które nie zawierają konserwantów, środków zapachowych oraz glutenu. Są przebadane dermatologicznie pod kątem zawartości niklu.


Ja wybrałam sobie takie próbki:
- oczyszczający żel do mycia twarzy dla skóry wrażliwej i zanieczyszczonej,
- matujący krem nawilżający dla skóry wrażliwej i zanieczyszczonej,
- lekki krem nawilżający dla skóry tłustej i zanieczyszczonej,
- oczyszczający żel do mycia twarzy dla skóry łojotokowej ze skłonnością do trądziku,
- krem normalizujący produkcję sebum dla skóry łojotokowej ze skłonnością do trądziku.

Niestety wszystkie dołączone ulotki nie są w języku polskim, bo w większości włoskim (BioNike jest włoską firmą). Na szczęście jest coś w języku angielskim, chociaż szkoda, że nie wszystko, bo można by się pewnie sporo ciekawych rzeczy dowiedzieć o składzie tych kosmetyków. Oczywiście wszystkie informacje o produktach możemy sprawdzić na stronie producenta, ale ja zawsze lubię mieć wszystko czarno na białym :)

Miałyście do czynienia z tymi kosmetykami? Testowałyście je już? Bo u mnie czekają one na swoją kolej i osobną recenzję.

Pozdrawiam :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz