piątek, 19 lipca 2013

Antybzzzz - Żel ratujący moją skórę...

Kiedyś pisałam, że mam problemy z ugryzieniami komarów, po których robią mi się wielkie czerwone plamy, bąble, a potem wszystko zamienia się w twarda gulkę. Na szczęście jakiś czas temu trafiłam na kosmetyk, który skutecznie radzi sobie z takimi nieprzyjemnymi skutkami komarzych ugryzień. Chciałabym wam przedstawić mojego ulubieńca ostatnich tygodni: Antybzzz - Żel łagodzący ukąszenia komarów.


Żel ten zamknięty jest w małej buteleczce o pojemności 30ml. Jest bardzo poręczny i zmieści się w każdej torebce. Opakowanie ma wygodny aplikator, dzięki któremu precyzyjnie nałożymy żel, a potem go rozsmarujemy. Jak sama nazwa wskazuje ma konsystencję żelową, która bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia żadnych śladów na skórze.


Działanie tego żelu jest bardzo dobre, ponieważ skutecznie radzi sobie z powierzchniowymi podrażnieniami skóry, redukuje zaczerwienie i pieczenie, działa kojąco na naskórek, a także przyspiesza procesy regeneracji skóry. Do tego jest bezzapachowy, nie znajdziemy w nim także barwników, ani alkoholu. Używam go codziennie i zawsze szybko przynosi mi ulgę.


Żel zawiera w sobie substancje aktywne takie jak: alantoinę, antyleukinę 6 i prowitaminę B5 (D - panthenol). Jest testowany dermatologicznie i alergologicznie. Mogą go używać także dzieci powyżej 3. roku życia. 


Mi ten żel bardzo przypadł do gustu, ponieważ w 100% spełnia swoje zadanie, jakim jest eliminowanie nieprzyjemnych skutków ugryzień przez komary. W żaden sposób nie podrażnił i nie uczulił mojej skóry. Po zastosowaniu  w ogóle nie jest wyczuwalny i widoczny. Jest bardzo wydajny, bo wystarcza mała kropla, aby pokryć ugryzienie. Nie trzeba też wielokrotnie smarować ugryzionego miejsca - wystarczy raz i mamy spokój na kilka dobrych godzin, albo i dłużej. Dzięki zgrabnemu opakowaniu mogę go wszędzie ze sobą zabrać, co jest jego dodatkowym atutem. Z pewnością będzie mi towarzyszył do czasu wyginięcia wszystkich komarów :-)

Pozdrawiam. K. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz