wtorek, 19 lutego 2013

Wybór sukni ślubnej...

Nasz ślub zbliża się coraz większymi krokami, dlatego wczoraj w końcu wybrałam się do salonu, aby zdecydować się na jakąś suknię ślubną, bo do tej pory nie miałam na to zbytnio czasu. Zdecydowałam się na uszycie sukni w małej pracowni sukien ślubnych. W głowie miałam mniej więcej jakiś zarys sukni, kroju i materiałów, jakie chciałabym w niej widzieć, bo przed wizytą u krawcowej przeglądnęłam mnóstwo zdjęć sukni ślubnych. Przymierzyłam kilka sukni i już mniej więcej wiem jak będzie ona wyglądała. Oczywiście ostateczny efekt nie jest jeszcze znany, bo krawcowa do tej pory nie miała okazji szyć takiej sukni, jaką ja chciałabym mieć i wszystko okaże się podczas pierwszej przymiarki, która będzie w marcu. Teraz krawcowa będzie robiła zarys sukni, a podczas pierwszej przymiarki będziemy ustalały dokładny krój sukni i materiały, które zostaną do niej użyte. 


Najbardziej spodobały mi się suknie przedstawione powyżej. Wiedziałam jednak, że nie każda będzie pasowała do mojej sylwetki, bo jestem osobą szczupłą, bez większych kobiecych kształtów. Suknia, na którą się zdecydowałam będzie delikatnie opięta na biodrach, ponieważ w innych wyglądałam jak kołek. Na górze będzie koronkowa, a dół będzie tiulowy. Do tego będzie również koronkowe bolerko z rękawem 3/4.Muszę jeszcze dobrać do tego odpowiedni welon, buty i biżuterię. Stawiam raczej na klasykę, delikatność i wygodę, bez zbędnego przepychu. Co do butów, to z tym może być problem, ponieważ mam zamiar ubrać w ten dzień balerinki. Tak dobrze przeczytałyście :) Wiem, że to dość nietypowe, ale ja nie znoszę butów na obcasie, a balerinki wydają się idealne. W grę wchodzą też jakieś czółenka, ale na płaskim obcasie lub na takim minimalnym, co bym sobie nogi nie skręciła. Jeśli więc widziałyście gdzieś balerinki, które mogłyby się nadać na ślub to poproszę o linki do nich. To by było na tyle o sukniach. Postaram się teraz regularnie zamieszczać posty o tematyce ślubnej, abyście mogły mi coś doradzić, a może i ja którejś z Was coś podpowiem :-)

Jestem też bardzo ciekawa Waszych opinii na temat sukien ślubnych, które tutaj przedstawiłam.

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz