środa, 20 lutego 2013

Nowe zegarki, czyli szczęśliwi czasu nie liczą, a jednak...

Przyznaję się - mam słabość do zegarków. Może nie mam ich zbyt dużo, bo tylko kilka, ale to dla niektórych i tak dużo, jeśli ktoś posiada jeden, któremu jest wierny od wielu lat. Bez zegarka nigdzie się nie ruszam. Pierwszą rzeczą, którą ubieram po przebudzeniu się jest zegarek. Pierwszą rzeczą, którą ubieram po kąpieli jest zegarek. Osobiście uważam, że zegarek stanowi ważny punkt w stylizacji i potrafi postawić kropkę nad i nad całością. W ostatnich latach noszenie zegarka stało się modne i popularne, a to ze względu na coraz to ciekawsze wzornictwo. Ja lubię zegarki klasyczne, ale stylowe. Takie, które szybko mi się nie znudzą i które będą mi dłużej towarzyszyły. Dlatego też ostatnio postanowiłam zrobić sobie prezent walentynkowy (no bo każda okazja jest dobra) i zakupiłam dwa nowiutkie zegarki.


Zamówiłam je w sklepie internetowym eCarla (tutaj). Jak widzicie różnią się bardzo. Pierwszy to kremowy jelly watch Geneva. Jego pasek wykonany jest z miękkiej gumy, która idealnie dopasowuje się do kształtu nadgarstka. Pasek nie gniecie w rękę, nie obciera. Jest szeroki na 2cm. Cały zegarek jest w kolorze kremowym, który jest naprawdę bardzo ładny i pasuje do wszystkiego. Kosztował 19,99zł.





Drugi zegarek to taki z przymrużeniem oka, bo jest z motywem kota. Nie nada się dla tych, co wolą psy ;) Jego pasek wykonany jest z eko-skóry, która na początku jest trochę sztywna, ale po kilku razach staje się bardziej miększa. Pasek też ma 2cm. Zegarek jest w stylu klasycznym, ale motyw kota przełamuje tą klasykę, dzięki czemu zegarek jest niestandardowy. Kosztował 24,99zł.




Bardzo się cieszę z moich nowych nabytków. Jestem pewna, że nie pierwszy raz robiłam zakupy w eCarla, ponieważ jestem bardzo zadowolona z ich obsługi. Po pierwsze - super kontakt. Po drugie - informowanie mnie na bieżąco o moim zamówieniu. Po trzecie - przystępne ceny. Po czwarte - niebanalne produkty. Po piąte, ale chyba najważniejsze - ekspresowa przesyłka (zamówiłam we wtorek wieczorem, a dostałam w piątek rano i to Pocztą Polską). Do tego załapałam się na promocję i dzięki temu nie zapłaciłam ani grosza za przesyłkę. A więc jeśli macie w planach zakup zegarka lub tez innej biżuterii, to naprawdę polecam ten sklep, bo oprócz ciekawych zegarków maja tam do wyboru mnóstwo innych błyskotek: bransoletki, kolczyki, naszyjniki, kołnierzyki, broszki, ćwieki, a także torebki, legginsy, itd, itd. Ja już mam na oku kilka interesujących rzeczy, ale czekam na jakąś fajną promocję :-)


Pozdrawiam :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz