piątek, 15 lutego 2013

Nowości na froncie Wibo...

W marcu do Rossmanna zawitają nowe kosmetyki marki Wibo: lakiery do paznokci i błyszczyki. Najbardziej nie mogę się doczekać oczywiście lakierów, bo kolory są naprawdę zachęcające. Znajdą wśród nich coś dla siebie, zarówno osoby lubiące delikatne i pastelowe kolory, ale też żywe i soczyste barwy. Co ciekawe wszystkie kolory z nowej linii Nail Obsession zostały stworzone przez blogerki. Dzięki temu znajdziemy wśród nich 10 nowych kobiecych kolorów przygotowanych z myślą o sezonie wiosna/lato 2013.Formuła tych lakierów jest oparta na bazie imitującej lakier żelowy o wysokiej trwałości i połysku. Na każdym z lakierów znajdziemy autograf blogerki oraz odnośnik do bloga.   



Nie wiem jak Wy, ale ja już upatrzyłam sobie kilka kolorków i czekam na nie z niecierpliwością ;)


Drugimi nowościami Wibo będą błyszczyki do ust Lip Sensation, które mają nadawać naszym ustom natychmiastowy efekt gładkich i jedwabistych ust. Zawierają one odżywczą formułę kwasu hialuronowego, który wypełnia nierówności naskórka. Błyszczyki będą dostępne w stonowanej kolorystyce, idealnie pasującej do codziennego i naturalnego makijażu. Zawarty w błyszczykach kwas hialuronowy poprawi kondycje ust powiększając ich objętość. Dzięki formule XXL usta staną się zmysłowe i sprężyste. Błyszczyki będą dostępne w sześciu stonowanych kolorach.



Ja już mam upatrzony jeden kolor błyszczyka i z pewnością trafi on w moje ręce ;) 

A Wam przypadły do gustu jakieś nowości Wibo? A miałyście okazję użyć nowych maskar z Wibo? Bo ja zastanawiam się nad którąś z nich, ale chciałabym poznać opinie na ich temat.

Pozdrawiam ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz