niedziela, 1 marca 2015

Tygodnik kulturalny...


Ciasto upieczone, basen zaliczony, pora więc na niedzielny relaks. W związku z tym mam dla Was cotygodniową porcję poleceń kulturalnych. 

Pierwsza pozycja to książka "Drugi rzut oka", której autorem jest Kevin M. Connolly. To nic innego jak szczera i sympatyczna historia chłopaka, który mimo swojej znacznej niepełnosprawności spełnia swoje marzenia, walcząc z przeciwnościami losu. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego bohatera, bo jego siła i upór mogłyby posłużyć niejednej osobie do osiągnięcia zamierzonych celów.


Film, który ostatnio obejrzałam to "Interstellar". Nie przepadam zbytnio za filmami w gatunku science-fiction jednak ten film to nie tylko wymyślona historyjka o tym, co by było gdyby. Ja tam odnalazłam także historię o miłości ojca do dzieci, który chce je ocalić za wszelką cenę, pomimo konieczności ich opuszczenia. Film dosyć ciekawy, jednak mógłby być odrobinę krótszy, bo trwa prawie 3h.


Na koniec moja wisienka na trocie czyli KASTA & EABS w starym ale za to świetnie odświeżonym utworze "Po co". Jak dla mnie wyszło elegancko i chcę więcej :-)




9 komentarzy:

  1. Chyba wybiorę się na film Interstellar :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam Interstellar i bardzo mi się podobał. Chociaż wydawał mi się w pewnym momencie lekko przesadzony, to jednak właśnie fajnie łączył w sobie film science-fiction z wątkiem fabularnym. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez odniosłam takie wrażenie w trakcie filmu, ale ogólne wrażenie jest ok ;-)

      Usuń
  3. O jak dziś skończę film obłąkani ( polecam!) towezmę się za Twoje propozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam Interstellar i bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten film był niesamowity!!!
    ❤️‍
    pozdrawiam kochana,
    Ola
    Z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń