wtorek, 10 marca 2015

Kosmetyczne odkrycie, czyli Krem do twarzy 24h energii dla skóry Skincode...

Muszę się Wam do czegoś przyznać. Mimo, że od kilku lat prowadzę bloga to nie jestem w stanie zapoznać się z każdą marką kosmetyczną dostępną na rynku. Są takie marki, które zna większość osób i mają wielu zwolenników, jak i przeciwników. Ale są też marki, które nie rzucają się w oczy, a jednak ich kosmetyki zasługują na najwyższe noty. Firma Skincode jeszcze jakiś czas temu była mi zupełnie nieznana. Do czasu, aż pewnego dnia w moje ręce wpadł kosmetyk tejże marki. Mały, niepozorny, niczym niewyróżniający się krem do twarzy. Cierpliwie czekał na swoją kolej, aż w końcu przyszła na niego pora. I co? Niebo! :) Niewątpliwie stał się on moim kosmetycznym odkryciem i obdarzyłam go wielką sympatią. To krem, który po prostu jest skuteczny. Przedstawiam Wam Krem do twarzy 24h energii dla skóry Skincode.


Skincode  to szwajcarska marka produkująca dermokosmetyki. Ich formuła jest oparta na naturalnych składnikach i najnowszych technologiach. Kosmetyki te są pozbawione substancji pochodzenia zwierzęcego, konserwantów, barwników, olejów mineralnych, glutenu, laktozy i zapachów. Ja jestem szczęśliwą posiadaczką kremu do twarzy 24h energii dla skóry. Krem ten pochodzi z linii Skincode Essentials, której glównym składnikiem jest CM – Glucan. A co to za magiczny składnik? CM – Glucan to naturalny polisacharydem, który stymuluje system obronny skóry, przyspiesza jej gojenie i utrzymuje wysoki poziom nawilżenia skóry, chroniąc ją w ten sposób przed przedwczesnym starzeniem się.

Składnik CM – Glucan ma za zadanie:
- stymulować system immunologiczny skóry,
- chronić przed wolnymi rodnikami,
- poprawić jędrność i elastyczność skóry,
- widocznie redukować zmarszczki i bruzdy,
- łagodzić skórę podrażnioną i skłonną do alergii,
- wygładzić skórę.

Poza CM - Glucanem w kremie znajduje się skrobia ryżowa, której zadaniem jest odżywienie skóry i wzbogacenie jej w cenne minerały. Dodatkowo składnik Hydrolit - 5 utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia naszej skóry.


Mój krem znajduje się w plastikowej tubce o pojemności 25 ml. Wiem, że jest też dostępny w większej pojemności. Konsystencja kremu jest gęsta i treściwa, ale na pewno nie tłusta. Krem jest bezzapachowy. Można go stosować zarówno na dzień, jak i na noc. Ja stosuję go na noc, ale na dzień też kilka razy go stosowałam i sprawdzał się równie dobrze. Mimo gęstej i treściwej konsystencji, krem szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy na skórze. Wystarczy niewielka ilość tego kremu, aby świetnie nawilżyć skórę. Po aplikacji kremu skóra jest idealnie nawilżona, odżywiona, gładka, jędrna, nietłusta. Krem można także spokojnie stosować pod makijaż.


A teraz najważniejsze, czyli efekty po kilkutygodniowym stosowaniu kremu. Krem przeznaczony jest do cery normalnej i suchej. Mojej cerze z pewnością daleko to tego typu, jednak miło mnie zaskoczył, ponieważ idealnie się u mnie sprawdził. Po kilku tygodniach jego stosowania zauważyłam widoczną poprawę stanu mojej skóry. Stała się ona gładka, jędrna, odżywiona i nawilżona. Dodatkowo zauważyłam, że zmniejszyło się też jej przetłuszczanie. Nie pojawiają się też żadne wypryski, co najbardziej mnie cieszy i zaskakuje, bo dawno już tak nie miałam. Krem stosuję codziennie wieczorem. Zostało mi go jeszcze trochę, ale już ubolewam nad tym, że niedługo się skończy, tym bardziej, że jego cena nie jest najniższa. Jego cena wynosi ok. 160zł za 50ml, więc same przyznacie, że to niemało. Gdybym jednak miała decydować się ja krem z tzw. wyższej półki to wzięłabym go z zamkniętymi oczami. Krem ten z pewnością mogę zaliczyć do kosmetycznych odkryć i ulubieńców 2015 roku. Jeśli kiedyś będziecie miały okazję wypróbować ten krem, to polecam Wam go z czystym sumieniem, bo jak już wcześniej wspomniałam jest naprawdę skuteczny.

Znacie markę Skincode?


10 komentarzy:

  1. Dobrze, że się u Ciebie tak sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale tak jak mówisz jedne produkty rzucają się w oczy, a inne nie. :D
    Myślę, że kremik ten idealnie by się spisał na mojej twarzy, coś czuję, że się skuszę :D
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze zetknięcie z tą firmą, ale krem jest genialny :-)

      Usuń
  3. Nie znam tej marki, ale dobrze że jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka nie jest zbyt popularna, ale to nie znaczy, że nie może mieć świetnych kosmetyków, o czym przekonałam się na własnej skórze :-)

      Usuń
  4. ja na szczęście nie mam problemów z cerą itp więc nie potrzebuje tak drogich kremów, ale dobrze, że się u Ciebie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety moja cera jest dosyć problematyczna, chociaż już nie tak bardzo, jak kilka lat temu - na szczęście ;-)

      Usuń
  5. Bo jesli chce ograniczyć przetluszczanie wlosow i zeby mieć mniej wypryskami to musisz nawilżac, nawilzac i jeszcze raz nawilzac! Pamiętaj!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to już wiem od jakiegoś czasu, dlatego stan mojej cery znacznie się poprawił ;-)

      Usuń