sobota, 22 lutego 2014

Kulturalna sobota...

Witajcie!
Tydzień temu nie przygotowałam dla Was żadnych poleceń kulturalnych więc dzisiaj nadrabiam zaległości i od razu przechodzę do konkretów. Pierwsze polecenie to książka "Kwiat śniegu i sekretny wachlarz" Lisy See.Książka opowiada historię przyjaźni dwóch dziewczynek żyjących w Chinach na początku XX wieku. Ukazana jest w niej kultura i obyczaje chińskie, które momentami są bardzo okrutne. Książka zauroczyła mnie już od pierwszych stron i zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie.


Kolejna propozycja to film "Stoker" (dramat, thriller). Jego bohaterką jest kilkunastoletnia dziewczyna, której ojciec ginie w tajemniczym wypadku samochodowym. Po tym wydarzeniu do niej i do jej matki, wprowadza się wujek, o którym istnieniu do tej pory nie wiedziała. Na początku jest nim zafascynowana, jednak z czasem nabiera do nich podejrzeń. Ten z kolei ma na nią dość dziwny wpływ, przez co ukazuje się prawdziwa natura dziewczyny. Jak dla mnie film jest ciekawy i zaliczyłabym go do filmów psychologicznych więc jeśli ktoś lubi tego typu gatunki, powinien być z niego zadowolony.


Ostatnie polecenie to "Feel the love", czyli Rudimental w duecie z Johnem Newmanem. Nie raz wspominałam, że uwielbiam jego głos, a w połączeniu z Rudimentalem brzmi świetnie.


Udanego weekendu!
Pozdrawiam Kasiaaa :-)

6 komentarzy:

  1. Kwiat śniegu czytałam dwa razy i za każdym razem bardzo mi się podobała. Świetna pozycja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Muszę ponownie po nią sięgnąć, bo dawno jej nie czytałam ;-)

      Usuń
  2. Kwiat śniegu, to jedna z moich ulubionych książek!

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam kwiat śniegu nie koniecznie ją polubiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo się spodobała, ale to kwestia gustu ;-)

      Usuń