sobota, 2 listopada 2013

Kulturalna sobota...

Listopad rozpoczął się dla mnie pechowo, ponieważ wczoraj mojemu Mężowi w pracy w Niemczech skradziono portfel z całą jego zawartością: dowód osobisty, prawo jazdy, karta płatnicza, uprawnienia do pracy, pieniądze. Ciul z tymi pieniędzmi... Najważniejsze są te wszystkie dokumenty, które trzeba od nowa wyrabiać, a to zawsze trochę trwa. Masakra :-/ Mam nadzieję, że szybko uporamy się z tym wszystkim i oby nigdy więcej nic takiego nam się nie przytrafiło. Dzisiaj, jak co tydzień, mam dla Was kilka poleceń kulturalnych. Oto one:

Na pierwszy ogień idzie książką, którą obecnie czytam i od razu przypadła mi do gustu. To "Dzień miodu", którego autorką jest Annia Ciezadlo. Książka jest relacją z kilkuletniego pobytu autorki w Iraku. Jest to powieść o jedzeniu, miłości i wojnie, więc jak najbardziej trafiła w mój gust.


Utwór, który chciałabym Wam dzisiaj polecić to "Free" Rudimental feat. Emeli Sande. Zawsze mam problem z wyborem jednego konkretnego utworu, ponieważ tygodniowo wynajduję kilka fajnych piosenek, jednak nie chcę wrzucać tu tylko muzyki ;-)


Film, który ostatnio obejrzałam to "Oszukane" Marcina Solarza. Historia w nim przedstawiona jest dosyć banalna: dwie nieznajome dziewczyny przypadkowo odkrywają, że są siostrami, które przez pomyłkę zostały podmienione w szpitalu. Obejrzałam ten film ze względu na inspiracje prawdziwymi wydarzeniami. Szały nie robi, ale na leniwe popołudnie jest jak znalazł.


Udanego weekendu ;-)

Pozdrawiam Kasiaaa :-)

1 komentarz: