czwartek, 7 listopada 2013

Wibo Wow Glamour Sand nr 1, czyli lakierowe cudo...

Witajcie!
Chciałabym Wam pokazać lakier, który ostatnio gościł u mnie na paznokciach i w którym zakochałam się od pierwszego pomalowania ;-) Jest to Wibo Wow Glamour Sand nr 1. Na pewno wiele z Was już go widziało w Rossmanowskich szafkach. Mi ten lakier najbardziej przypadł do gustu ze wszystkich dostępnych tam piasków więc nie mogłam przejść obok niego obojętnie i nie wrzucić go do koszyka. Lakier jest piękny, niestety bardzo ciężko jest to piękno uchwycić na zdjęciach. Mam nadzieję, że choć trochę mi się to udało.


Lakier zamknięty jest w klasycznej dla Wibo szklanej buteleczce. Pędzelek nie jest za wąski, ani za szeroki. Nie sprawia żadnych problemów podczas malowania paznokci. Konsystencja lakieru nie jest zbyt gęsta, ale też nie jest rzadka. Podczas malowania nie spływa z paznokci. Lakier dosyć szybko schnie jak na piasek, co jest jego kolejnym plusem.


Jak widzicie na zdjęciach lakier ma bardzo ciemną bazę. Zatopione są w nim brokatowe ciemnozielone drobinki, które razem z ciemną bazą dają piękny efekt. Taka czarna baza jest idealna na sezon jesienno-zimowy. Brokatu jest w tym lakierze sporo, ale na szczęście nie psuje to w żaden sposób efektu tego lakieru. W zależności od kąta padania światła dostrzeżemy tam także drobinki błękitne i fioletowe.


Aplikacja lakieru jest łatwa, szybka i bezproblemowa. Zawsze nakładam dwie warstwy lakieru i tak też zrobiłam w tym przypadku. Krycie jest bardzo dobre, nic nie smuży i nie ma prześwitów. Pod kolorowe lakiery zawsze nakładam bezbarwną bazę więc nie mam żadnych problemów ze zmywaniem tego typu lakierów. Wykończenie lakieru jest matowe, ale dzięki brokatowym, połyskliwym drobinkom ten mat nie jest mocno widoczny.


Po wyschnięciu lakieru widoczna staje się jego piaskowa faktura, którą ja bardzo polubiłam. Mimo dużej zawartości brokatowych drobinek lakier po wyschnięciu nie jest szorstki. Jeżeli chodzi o trwałość lakieru to u mnie ten lakier utrzymał się ok. 4 dni bez żadnych odprysków. Jedynie końcówki było lekko starte, ale nie było to zbytnio widoczne. Lakier pięknie się mieni w świetle i świetnie prezentuje się na paznokciach. Po prostu cudo!


Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tego lakieru. Nadaje paznokciom piękny efekt, ma ładny kolor, jest trwały, bezproblemowo się go zmywa. Do tego jest łatwo dostępny i kosztuje niewiele, bo ok. 7zł. Nie wiem czy skuszę się na jeszcze jakiś inny kolor z tej serii, bo ten podoba mi się z nich wszystkich najbardziej, chociaż nie mówię nie ;-) Musicie mi uwierzyć na słowo, ale na żywo prezentuje się on jeszcze lepiej :)


Lubicie piaskowe lakiery? Bo ja coraz bardziej się do nich przekonuję. To jest mój drugi tego typu lakier, ale na pewno na tym nie poprzestanę ;)

Przypominam Wam także o moim pierwszym urodzinowym rozdaniu i zachęcam do wzięcia w nim udziału ;-)

 
Pozdrawiam Kasiaaa :-)

11 komentarzy:

  1. Jest boski! Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To prawda :-) Chyba skuszę się na jeszcze jakiś, tym bardziej, że podobno ma być spora promocja na wszystkie kolorowe kosmetyki w Rossmannie ;-)

      Usuń
  3. Mam dwa piaski z tej serii, mają świetne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie kolory są bardzo ciekawe, szczególnie z tej serii :-)

      Usuń
  4. Kolor bardzo mi się podoba, ale ja piasków nie lubię;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też sceptycznie do nich podchodziłam, ale w końcu przekonałam się do nich i nie żałuję :)

      Usuń
  5. Na razie mam tylko dwa piaski, a ten ten mam chrapkę od dawna, ale czekam na promocję w Ross i kupuję wszystkie piaski jakie będą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czekam na tą promocję. Mam nadzieję, że uda mi się kupić, to co sobie upatrzyłam ;-)

      Usuń
  6. Właśnie wczoraj go kupiłam, a dziś nim pomalowałam paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń