sobota, 30 listopada 2013

Kulturalna sobota...

Witajcie!
Pogoda za oknem jest jednym słowem do d***! Pada mżawka, jest mokro i zimno, czyli tak jak ja nie lubię. Mimo tego, że jestem strasznym zmarzluchem, uwielbiam jak na dworze jest mróz i wolę taką pogodę od tej obecnej za oknem. Niestety nie mamy wpływu na aurę więc już nie marudzę ;-) W tamtym tygodniu nie udało mi się zamieścić posta z serii kulturalnej, ale dzisiaj nadrabiam zaległości.

Film, który mogę Wam polecić to norweska "Ucieczka". Nie lubię filmów skandynawskich, ale ten spodobał mi się. Może jego fabuła nie jest odkrywcza, ale wszystko wynagradzają nam piękne krajobrazy, dobra muzyka i dobrzy aktorzy. Film opowiada o dziewczynie, której rodzina zostaje brutalnie zamordowana na jej oczach, a ona zostaje porwana przez oprawców. Dziewczynie udaje się uciec jednak przestępcy wyruszają za nią w pościg. Jeśli ktoś lubi filmy przygodowe myślę, że ten przypadnie mu do gustu.


Utwór, który polecam z czystym sumieniem jest świeżutki "Losing sleep" Johna Newmana. Kiedyś pisałam, że uwielbiam jego głos i do tej pory nic się nie zmieniło. Posłuchajcie tego ;)


Książka, którą ostatnio przeczytałam to "Pod niemieckimi łóżkami" Justyny Polanskiej. Autorka książki opowiada o swoich doświadczeniach z pracy, czyli sprzątania w niemieckich domach. Znajdziecie w niej wiele dziwnych, zaskakujących i zabawnych historii. Książka nie jest jakimś literackim odkryciem, ale na niedzielne popołudnie jest jak znalazł.


Udanego weekendu!
Pozdrawiam Kasiaaa :-)

1 komentarz: