wtorek, 5 marca 2013

Paczkowy wtorek...

 

Dzisiaj listonosz dostarczył mi dwie bardzo miłe przesyłki, które od razu poprawiły mi humor. Pierwsza z nich to mini produkty Johnson's baby, które już kiedyś miałam okazję testować.


W skład zestawy wchodzą:
- łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3w1,
- krem pielęgnujący,
- ochronny krem przeciw odparzeniom,
- mleczko pielęgnujące.


Drugim prezentem, z którego cieszę się najbardziej jest próbka nowych perfum Lacoste Eau de Lacoste. Powiem szczerze, że bardzo chciałam sprawdzić, jak te perfumy pachną, ale nie miałam jeszcze okazji, a tu nagle taka niespodzianka. Zamówiłam tą próbkę jakiś czas temu i już o niej całkiem zapomniałam.

 

Myślałam, że dostanę próbkę w postaci karteczki do powąchania, a okazało się, że to porządna próbka perfum, zamknięta w 6ml klasycznym flakoniku roll-on. Perfumy pachną bardzo ładnie, są delikatne, kobiece, nie są ciężkie. Są idealne na rozpoczynającą się wiosnę. Próbke można było zamówić całkowicie bezpłatnie na stronie Lacoste.

A jak tam wasze skrzynki? Macie czym się pochwalić?

Pozdrawiam :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz