niedziela, 17 marca 2013

Mały haul...

 

Dzisiaj znowu krótki post, bo jestem dość zmęczona po kończącym się weekendzie ;-) Ostatnio wpadło mi w ręce kilka nowości odzieżowych i próbek kosmetycznych. Z ubrań upolowałam takie oto rzeczy:


Na zdjęciu słabo widać poszczególne rzeczy, dlatego postaram się na dniach wrzucić dokładne fotki ubrań. Napisze Wam tylko, że udało mi się kupić: granatowy t-shirt i bluzeczkę w paski biało-pomarańczowe w H&M, bluzeczkę na ramiączkach i legginsy w panterkę w Pepco oraz sweterek z koronką w Szachownicy.

Co do próbek kosmetycznych, to udało mi się zdobyć 4 sztuki.


Próbkę BB Creamu Nivea można znaleźć w najnowszym numerze Skarbu w Rossmannie.  W każdej gazecie są dwie wersje: dla jasnej i śniadej cery. Próbkę intymnego żelu Provag przysłano mi w tym tygodniu. Można było ją otrzymać poprzez wypełnienie formularza na stronie producenta. A dwie ostatnie próbki podkładów Max Factor i Clinique dostałam od koleżanki.

A jak tam wasze zakupy? Upolowałyście coś ciekawego?

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz