piątek, 11 stycznia 2013

Relax i ślubne planowanie :-)

Dzisiejszy dzień postanowiłam spędzić na całkowitym relaksie. Oczywiście nie obyło się bez sprzątania, bo niestety mam manie sprzątania i strasznie nie lubię jak w domu jest brudno.  Tak więc w głośnikach leci ulubiona muzyka, w kubku czeka ulubiona herbatka, w rękach jest wciągająca książka, a wieczorem obejrzę jakiś ciekawy film. Dzisiaj wpadłam też w szał przeglądania zaproszeń, kotylionów, ozdób i innych drobiazgów na nasz ślub, który odbędzie się już za kilka miesięcy. Trochę tym się przeraziłam, bo okazało się, że na allegro jest masa takich rzeczy do wyboru, a ja chciałabym żeby wszystko było jak najładniejsze, dlatego nie wiem jak mam się na coś zdecydować :) Przede mną jest też najważniejszy wybór - suknia ślubna. Chciałabym żeby była ona idealna, dlatego od jakiegoś czasu przeglądam różne stronki w poszukiwaniu ideału. Niestety nie mam pojęcia w jakiej sukni będę najlepiej wyglądała, dlatego też póki co nie nastawiam się na konkretny krój, aby potem się nie rozczarować. Oczywiście mam kilka pomysłów, które chciałabym wykorzystać podczas szycia mojej sukni ślubnej, ale wszystko okaże się na wizycie w salonie. 
Jeśli Wy też szykujecie się do Waszego ślubu lub macie go już za sobą, proszę o jakieś sugestie i porady co do przygotowywania tego pięknego dnia ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz