niedziela, 11 listopada 2012

Zapachy, ach zapachy...

Jak każda z nas lubię ładne zapachy, ale czasami ciężko jest mi dobrac odpowiedni zapach dla siebie. Dlatego też często jak czepię się jednego zapachu, tak trzymam się go bardzo długo. Poniżej kilka moich ulubionych zapachów:


Może zacznę od moich najukochańszych perfum, czyli Puma Urban Motion (czerwona) i Puma I'm going (filetowa). Są to dwa moje ulubione zapachy, do których zawsze wracam, jak tylko mi się skończą. Zapomniałam tu dodać zapach Puma Animagical, bo niestety wyrzuciłam już tą buteleczkę. Ale wszystkie zapachy są bardzo żywe, dziewczęce i zarazem kobiece i co ważne, dosyć długo utrzymują się na skórze, dlatego szczerze mogę je polecić. Wszystkie kosztują poniżej 100zł za 50-60ml więc cena, jak dla mnie, nie jest wygórowana
Kolejne zapachy to Hugo Boss XX i Lacoste Pour Femme. Oba zapachy są dosyć ciężkie i wg mnie bardziej nadają się dla dorosłych kobiet, ale na wieczorne wyjścia są w porządku. Osobiście zapach Lacoste zaczął mi ciążyć i musiałam oddać go mamie. Oba kosztowały powyżej 100zł.
Ostatnie zapachy to mgiełki do ciała z Avonu o zapachu Kwiatu wiśni oraz Owocu granatu i mango. Bardziej podszedł mi zapach granatu i mango, ale wiśnia też nie jest zła. Na początku myślałam, że pachną samym alkoholem, ale po wstrząśnięciu zapach okazał się bardzo ładny. Idealnie nadają się na lato, kiedy na dworze jest gorąco. Przydają się do miłego orzeźwienia ciała. Niestety ich zapach nie utrzymuje się zbyt długo na skórze, tak jak normalnych perfum, ale kiedy powącha się popsikaną rękę to czuć je. Ich koszt to ok. 15zł.
Jak dla mnie najlepsze zapachy to te kwiatowe, owocowe, słodkie, rześkie i orzeźwiające i takie, które długo utrzymują się na skórze.
A jakie są Wasze ulubione zapachy? Jakie mogłybyście polecić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz