niedziela, 4 listopada 2012

W zdrowym ciele, zdrowy duch!

Ostatnio od jakiegoś czasu (a dokładnie od dwóch tygodni) intensywnie ćwiczę z "moją osobistą" trenerką Ewą Chodakowską. Prowadzi ona ćwiczenia m.in. w Pytaniu na Śniadanie, więc jeśli chcecie zobaczyć co ona potrafi to obejrzyjcie sobie ten program ok. godz. 10. Wtedy powinniście ją tam zastać. Dodatkowo możecie zajrzeć na jej stronkę http://ewachodakowska.pl/. Jak już wcześniej wspomniałam z Ewą zaczęłam ćwiczyć dwa tygodnie temu. Wtedy pierwszy raz zobaczyłam ją w TV i spodobało mi się to jak podchodzi do całej sprawy ćwiczenia. Wg niej nie jest konieczne chodzenie na siłownię, a nawet jest to zbędne, ponieważ ćwiczenia w domu lepiej poprawią naszą sylwetkę. Muszę szczerze przyznać, że na początku byłam trochę sceptycznie nastawiona do tych ćwiczeń, bo myślałam, że nie będzie widać po nich żadnych efektów. Na szczęście grubo się myliłam. Ogólnie nigdy nie miałam problemów ze swoją wagą, ponieważ należę do szczupłych osób. Niestety po dwudziestce zauważyłam u siebie "boczki" i postanowiłam temu zaradzić. Nie jest to moja pierwsza styczność z ćwiczeniami fizycznymi, ponieważ od jakiegoś czasu codziennie wykonuję ćwiczenia rozciągające i odciążające mój kręgosłup (mam z nim problemy), dlatego systematyczne ćwiczenia nie sprawiły mi problemu. Po ściągnięciu darmowego programu treningowego ze strony Ewy trochę byłam zdziwiona zaprezentowanymi tam ćwiczeniami, ponieważ wydawały mi się one dosyć proste i mało efektywne. A jednak miło się rozczarowałam - po kilku dniach regularnych ćwiczeń pojawiły się u mnie "zakwasy" ;) Po tygodniu ćwiczeń zaczęłam się trochę nimi bawić i podglądając filmiki z Ewą zaczęłam modyfikować swój zestaw ćwiczeń. No i efekty są! Po dwóch tygodniach "boczki" trochę się zmniejszyły. Ale co najważniejsze po ćwiczeniach podnosi się poziom endorfin, więc i humor też mi się poprawia. A co może być lepszego od fajnej sylwetki i dobrego humoru? :-) Nie będę Wam już tu przynudzać. Po prostu szczerze polecam takie spędzanie wolnego czasu, a żeby przybliżyć Wam na czym to wszystko polega poniżej zamieszczam filmik z ćwiczeniami Ewy Chodakowskiej. Enjoy !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz