sobota, 3 listopada 2012

A więc rozpoczynam moją przygodę z blogiem...




Od jakiegoś czasu systematycznie obserwuję blogi różnych osób i powiem szczerze, że wkręciłam się w to i trochę pozazdrościłam innym. Dlatego też sama postanowiłam spróbować własnych sił w tej oto ciekawej dziedzinie. Mam nadzieję, że uda mi się stworzyć coś ciekawego, co z chęcią będziecie czytały. Mam zamiar zamieszczać tu trochę recenzji kosmetycznych i modowych, ponieważ od takich blogów zaczęłam swoją przygodę. Będzie to blog typowej młodej kobiety, która wchodzi w dorosłe życie, a swoje przeżycia, zainteresowania, doświadczenia i przemyślenia opisuje właśnie w tym miejscu...
Zobaczymy co mi z tego wyjdzie ;-)


A dla umilenia oczekiwania na kolejny post, przesyłam Wam melodię, która często gości w moich głośnikach:
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz