niedziela, 3 sierpnia 2014

Tygodnik kulturalny...

Witajcie!
Pogoda jest świetna prawda? Co prawda chowam się przed słońcem, bo gdybym miała się teraz opalać to chyba bym padła, ale i tak mi się podoba. Ostatnio nawet powróciłam do ćwiczeń, których dawno nie wykonywałam. Pomimo tego, że nie potrzebuję gubić zbędnych kilogramów, a wręcz przeciwnie, to lubię się trochę pomęczyć i poczuć zapomniane mięśnie. Nic tak dobrze nie robi z rana jak poczucie mięśni na tyłku ;-) Przechodząc do sedna postu, jak co tydzień mam dla Was kilka poleceń kulturalnych. Oto i one...

Książka, którą ostatnio przeczytałam to "Dotknąć nieba" Richarda Paula Evansa. Bohater książki ma udane życie prywatne i zawodowe: kochająca i piękna żona, życie w dobrobycie, własna firma z dobra pozycją na rynku. Jednak w jednej chwili wszystko co miało dla niego znaczenie, traci bezpowrotnie. Czy jest sposób, aby odnaleźć sens życia, kiedy nie chce się żyć?


Myślę, że poniższy utwór pasuje do powyższej książki :-)



Film, który polecam obejrzeć wszystkim miłośnikom psów to dokument "Psy rasowe - cała prawda". Ukazuje on kulisy hodowli i wystaw psów rasowych w Wielkiej Brytanii. Po tym filmie może się Wam odechcieć posiadania psa rasowego. Ja gdybym miała teraz wybór pomiędzy psem rasowym a tzw. kundlem, zdecydowanie wybrałabym tę drugą opcję. Warto zastanowić się nad tym przed przygarnięciem psiaka do domu.



A tu kilka fotek z mijającego tygodnia...


1. W taki upał nawet koty potrzebują ochłody :)
2. Słodka pychota.
3. To co lubię najbardziej: dobra książka i ładnie pomalowane paznokcie ;-)
4. A za płotem rosną chabry.

Pozdrawiam Kasiaaa :-)

6 komentarzy:

  1. pozycja numer 3 jest moją ulubioną! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Czy jest sposób, aby odnaleźć sens życia, kiedy nie chce się żyć?" całkiem niedawno sama zadawałam sobie to pytanie, chętnie sięgnę po książkę.
    Co do psiaka - jestem za schroniskowymi kundelkami. Po tym, co czytałam o psach rasowych, o wadach genetycznych, o pseudohodowlach... Straszne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka już wylądowała na mojej liście - muszę ją przeczytać ;). A tej piosenki ostatnio słucham non stop ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. książka na hamaku czy na kocyku na trawie to coś wspaniałego! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tą książką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie zaciekawil film. Musze go obejrzec

    OdpowiedzUsuń