czwartek, 27 sierpnia 2015

Intensywnie nawilżający krem do stóp Fusswohl...

W ostatnim poście polecałam Wam pewien krem do rąk, który przypadł do gustu mnie i moim dłoniom (Krem do rąk Fresh Kamill). Pisałam też, że przykładam sporą uwagę do odpowiedniego nawilżania skóry moich dłoni. Całkiem odwrotna sytuacja ma się do moich stóp, o które mało dbam. Spowodowane jest to chyba tym, że po prostu nie mam z nimi praktycznie żadnych problemów. Skóra na piętach nie jest popękana ani przesuszona, nie jest twarda i nieprzyjemna w dotyku, nie dokuczają mi odciski, ani nic z tych rzeczy. Po pumeks sięgam chyba raz w miesiącu, a czasami i rzadziej. Wiem jednak, że dużo osób zmaga się z sucha i szorstką skórą stóp i czasami ciężko im doprowadzić ją do zadowalającego stanu. Dlatego dzisiaj mam dla Was recenzję kremu do stóp, który polubiłam już po kilku użyciach. To Intensywnie nawilżający krem do stóp Fusswohl.

 

 

Krem znajduje się w klasycznej miękkiej tubce o pojemności 75 ml. Dodatkowo był zapakowany w kartonik. Znalazłam go na promocji w Rossmannie za bodajże 3,49 zł lub coś koło tego. Biorąc pod uwagę jego skuteczność i wydajność, to naprawdę niewielka kwota.  Jego zapach nie wyróżnia się niczym szczególnym. Jest delikatny, typowo kremowy. Jego konsystencja jest gęsta i treściwa, ale krem nie jest tłusty więc szybko się wchłania.

 

 

Jak już wspomniałam nie mam problemu z suchą skórą stóp, jednak i tak codziennie wieczorem zawsze je jakoś nawilżałam. Przeważnie smarowałam je tym balsamem, którego używałam do nawilżenia całego ciała. Postanowiłam jednak skusić się na typowy krem do stóp i wybór padł właśnie na niego. Okazał się być strzałem w dziesiątkę, ponieważ po jego aplikacji skóra jest naprawdę dobrze nawilżona i to nawilżenie jest wyczuwalne nawet dla osoby nie mającej problemu suchej skóry stóp. Do tego skóra jest przyjemna w dotyku, delikatna i odżywiona. Za te plusy zapewne odpowiedzialny jest mocznik, który znajdziemy w tym kremie. W tym przypadku jego zawartość wynosi 10% i to właśnie on odpowiada za skuteczność tego kremu.



Krem przeznaczony jest do skóry bardzo suchej i myślę, że naprawdę sobie z nią poradzi. Dla mnie okazał się być bardzo dobrym nawilżaczem do skóry stóp, a i jako krem do rąk pewnie też świetnie się sprawdzi. Jeśli chodzi o jego wydajność, to wystarczy jego niewielka ilość, aby zapewnić odpowiednie nawilżenie skórze stóp. Moje stopy bardzo go polubiły i z pewnością jeszcze po niego sięgnę, jeśli znajdę go jeszcze w sprzedaży. Ostatnio chciałam kupić jego kolejne opakowanie żeby mieć w zapasie, ale niestety już go nie znalazłam. Mam jednak nadzieję, że jeszcze go spotkam i wpadnie do mojego koszyka. Używałyście go? A może znacie inne sprawdzone kremy do stóp?


4 komentarze:

  1. Nie widziałam tego kremu w Rossmanie, to chyba jakaś nowość? Z pewnością go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to nie wiem, bo wcześniej nie zwracałam uwagi na kremy do rąk, ale ten jest godny uwagi :-)

      Usuń
  2. Nawet nie zwróciłam na niego uwagi:P

    OdpowiedzUsuń