niedziela, 25 stycznia 2015

Tygodnik kulturalny...

Witajcie!


Zimowa pogoda za oknem dopisuje, więc dla tych co nie lubią spacerów po śniegu, mam kilka propozycji dla relaksu. Pierwsze miejsce to nowy utwór Chonabibe i Juniora Stressa, który przypadł mi do serca od pierwszego przesłuchania. Uwielbiam takie klimaty :)


Film, który wywołał u mnie sprzeczne emocje to "Przeznaczenie" z Ethanem Hawkiem w roli głównej. To opowieść trochę oderwana od rzeczywistości, bo opowiada o szpiegu, który zostaje wysłany w przeszłość, aby zapobiec przyszłym zbrodniom pewnego podpalacza. W pewnym momencie oglądania filmu nie wiedziałam o co chodzi, ale w końcu to ogarnęłam i całokształt spodobał mi się.


Będąc w temacie podróżowania w czasie, polecam Wam książkę "Obiecaj mi" Richarda Paula Evansa. To opowieść o miłości. O tej nieszczęśliwej miłości i poświęceniu dla miłości. Jest tu też wątek właśnie o podróżowaniu w czasie, co sprawia, że książka jest ciekawsza i lekko tajemnicza.


To by było na tyle z moich poleceń kulturalnych. Na koniec jedna fotka. Ostatnio mój aparat w tel szwankuje i nie chce ze mną współpracować, dlatego nie wrzucam tu cotygodniowych zdjęć. 


Do następnego! ;-)

6 komentarzy:

  1. Zainteresowałaś mnie tym filmem "Przeznaczenie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz trochę pogłówkować podczas oglądania filmu, to polecam ;)

      Usuń
  2. Nie oglądałam ani nie czytałam tego co polecasz, więc chętnie nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń