niedziela, 26 października 2014

Tygodnik kulturalny...

Witajcie!

Jak co tydzień przygotowałam dla Was kilka poleceń kulturalnych, abyście mogli umilić sobie weekendowe leniuchowanie w domu. Dzięki serii tych postów możecie też bliżej poznać moje upodobania muzyczne, filmowe i książkowe. Domyślam się, że nie wszyscy lubią tego typu posty, ale ja lubię i mam nadzieję, że Wy także ;-)

Pierwsza propozycja to Chonabibe "Sami na nocnej trasie". Wg mnie to utwór idealny do samochodu. No i po pierwszym przesłuchaniu tego utworu z całą pewnością zapamiętacie cały jego tekst ;-)


Książka godna polecenia to "Przerwany rejs" Heike Dorsch. Podróż życia z ukochanym mężczyzną. Kilka lat wspólnie razem spędzonych na poznawaniu nieznanych zakątków świata, podróżowaniu i spełnianiu tych samych marzeń. Pokonywanie własnych słabości, przeciwności losu i niebezpiecznych sił natury. I nagle sielankę przerywa wydarzenie, które odmienia ich życie na zawsze. Nie zawsze piękne historie kończą się happy endem.


Ostatnie polecenie to program "Kossakowski. Inicjacja". W programie tym Kossakowski poddał się kilku trudnym sytuacjom, które spotykają wiele osób, począwszy od porodu, a kończąc na bezdomności. Dzięki wcieleniu się w różne role możemy zobaczyć jakie są granice ludzkiej wytrzymałości, w z pozoru standardowych sytuacjach.



Niestety fotek nie mam żadnych, ale znalazłam kilka dobrych plusów związania się z kimś, kto nie czyta książek (tutaj) ;-)

Pozdrawiam Kasiaaa :-)

6 komentarzy:

  1. Musze zobaczyć ten program. Mega ciekawy musi byc!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Kossakowskiego! Ten facet jak nikt potrafi prowadzic ciekawe programy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. interesujący program:)
    ja swojego ukochanego zaraziłam miłością do czytania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie. Mój ukochany akurat w tej dziedzinie jest nieugięty ;-)

      Usuń