środa, 1 sierpnia 2018

Zmiany na blogu...

Witajcie kochani!

Dawno mnie tu nie było. W moim życiu trochę się pozmieniało i nie miałam zbytnio chęci i sił do regularnego blogowania. Jednak chęci i siły wróciły więc powracam do blogowania.  Tematyka postów jednak ulegnie zmianie, ponieważ na chwilę obecną najwięcej wolnego czasu spędzam na czytaniu książek. Książki towarzyszą mi odkąd pamiętam i zawsze  chciałam dzielić się z innymi moimi wrażeniami po przeczytaniu. Dlatego na blogu będę teraz zamieszczała recenzje przeczytanych przeze mnie książek. Nie wykluczam, że raz na jakiś czas wrzucę tu recenzję jakiegoś kosmetyku lub innej rzeczy, która zrobi na mnie dobre wrażenie. Mam nadzieję, że moje postanowienie wypali i na dobre zagoszczę w blogosferze :-) Póki co odsyłam Was na mój blogowy Instagram, na którym więcej się dzieje ;-) 

1 komentarz:

  1. No Kasiu nareszcie :) Zmieniło się zmieniło, podglądam na Insta :) powodzenia i wszystkiego dobrego :) chętnie będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń