czwartek, 5 grudnia 2013

Szampon przeciwłupieżowy DeBa Bio Vital...

Dzisiaj na tapetę idzie szampon, którego obecnie używam, a mianowicie Szampon przeciwłupieżowy DeBa Bio Vital. Jest on produktem bułgarskiej marki kosmetycznej. Ich szampony były jakiś czas temu dostępne w Biedronce za 5,99zł/400ml. Skusiłam się na wersję przeciwłupieżową i dodającą objętości, ale dzisiaj napiszę o pierwszej z nich.


Szampon zamknięty jest plastikowej butelce o pojemności 400ml. Butelka posiada wygodne i solidne zamknięcie, dzięki któremu po wywróceniu butelki, nic nam z niej nie wycieknie. Zapach szamponu jest przyjemny, świeży, lekko ziołowy, ale zupełnie nie drażniący. Na włosach prawie w ogóle go nie czuć. Konsystencja szamponu jest dosyć rzadka, a szampon bardzo słabo się pieni. Przez to szampon jest mało wydajny i trzeba go sporo nalać na dłoń, aby umyć nim całe włosy.


W składzie już na drugim miejscu zauważymy SLS. Pod koniec składu możemy znaleźć w nim ekstrakt z figi i mięty pieprzowej, które podobno są certyfikowanymi bio składnikami. Szampon nadaje się do wszystkich typów włosów. A jak jest z jego działaniem? Łupieżu dostałam po nieszczęsnym szamponie z Garniera, po którego już nigdy więcej nie sięgnę. Z szamponem z DeBa nie wiązałam wielkich nadziei, bo wolę się miło zaskoczyć niż niemiło rozczarować. Na szczęście ten szampon nie zrobił moim włosom większej szkody niż jego poprzednik. Czy poradził sobie z łupieżem? Tak średnio. Na pewno trochę go zmniejszył, ale nie zlikwidował całkowicie. Bardzo dobrze oczyszcza włosy, nie przetłuszcza ich, nie wysusza i nie plącze, co dla mnie jest bardzo ważne, bo mam dłuższe włosy. Po umyciu nim włosów, są one miękkie i delikatne i nie wymagają nałożenia odżywki.


Ogólnie szampon ma u mnie plusa za lekkie przeciwdziałanie łupieżowi. Może nie wywołał u mnie jakiegoś wielkiego zainteresowania, ale też nie zawiodłam się na nim. jego największym minusem jest jednak jego słaba wydajność i słabe pienienie się, co w przypadku szamponów jest dla mnie dosyć istotne. Zobaczymy jeszcze jak sprawdzi się jego kolega dodający włosom objętości. Szampon zbliża się ku końcowi więc pewnie zobaczycie go w grudniowym projekcie denko.

Używałyście któregokolwiek z szamponów z DeBa Bio Vital?

Pozdrawiam Kasiaaa :-)

4 komentarze:

  1. Używałam dokładnie tego, ale niestety u mnie z łupieżem też sobie nie poradził. Taki zwyczajny szampon, do codziennej pielęgnacji, gdy nie mamy żadnych problemów ze skórą głowy :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Na szczęście u mnie nie wywołał większego łupieżu, za co daję mu plusa.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. widząc te szampony na półce w sklepie nie spodziewalam się po nich zbyt wiele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie wiele od nich nie wymagała, ale w takiej cenie warto było wypróbować. Mam jeszcze wersję dodającą objętości i niedługo zacznę jej używać :-)

      Usuń