niedziela, 30 marca 2014

Kulturalna niedziela i mobile mix photos...

Witajcie słonecznie!

W końcu za oknem rozpogodziło się i aż miło się zrobiło: słonko świeci, ptaszki ćwierkają, wszystko kwitnie. Jest pięknie :-) Po obiadku na pewno wybierzemy się na jakiś mały spacerek, bo żal nie korzystać z takiej wiosennej pogody. Jak co tydzień mam dla Was kilka poleceń kulturalnych. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu.

Pierwsze miejsce to książka Murata Kurnaza "Guantanamo - pięć lat z mojego życia". To historia niemieckiego chłopaka tureckiego pochodzenia, niesłusznie posądzonego o terroryzm i tym samym zesłanego do najgorszego więzienia amerykańskiego Guantanamo, znajdującego się na Kubie. Spędził tam 5 lat codziennych tortur fizycznych i psychicznych. Autor książki jest pierwszą osobą, która wyszła z tego więzienia. Jego opowieść wywołała wiele kontrowersji, co do jego niewinności i sposobu traktowania tamtejszych więźniów.


Kolejne polecenie to film "Igrzyska śmierci: W pierścieniu ognia". To druga część filmu "Igrzyska śmierci". Ta część dosyć pomału się rozkręca i wg mnie ma bardziej wpływać na widza pod względem emocjonalnym. Jeśli spodobała Wam się pierwsza część filmu to warto obejrzeć tą drugą część. Mam nadzieję, że trzecia część nie będzie już zrobiona na siłę, a okaże się lepsza od poprzednich.


Ostatnie polecenie to Sam Smith i jego "Money on my mind". Wokalista ma nietypowy głos i niektórych może on drażnić. Ten utwór jednak spodobał mi się na tyle, że często ostatnio u mnie gości.



Teraz kolej na kilka zdjęć z mijającego tygodnia :-)


1. Nowy kaktus do kolekcji.
2. Witaminki.
3. Uczymy się budować dom ;)
4. Wiosna za oknem!


5. Wiosna w domu!
6. Zostałam potencjalnym dawcą szpiku. Teraz tylko czekać aż znajdzie się mój genetyczny bliźniak potrzebujący pomocy :-)
7. Ogarniamy projekt domu.
8. Pyszna kawka.

Pozdrawiam Kasiaaa :-)

4 komentarze:

  1. Bardzo mnie zainteresowałaś tą książką, dodałam tytuł do mojej listy pozycji, które planuję przeczytać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam, jeśli interesujesz się literaturą faktu :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wg mnie kaktusy są niedoceniane, a potrafią fajnie wyglądać i są łatwe w utrzymaniu :-)

      Usuń