wtorek, 15 października 2013

Mini mydło marsylskie Marius Fabre o zapachu różanym...

Jakiś czas temu pokazywałam Wam recenzję mydła fiołkowego Marius Fabre pochodzącego ze sklepu EKOmydlo.pl. Dzisiaj przyszła kolej na inne mydełko z tego sklepu, a mianowicie na Mydło marsylskie Marius Fabre o zapachu różanym. Mydło to jest w wersji mini (20g). Czy przypadło mi do gustu? Czytajcie dalej :-)


Mydło samo w sobie wygląda na naturalne, prawda? Faktycznie tak jest, ponieważ nie zawiera ono konserwantów, sztucznych barwników. Podobnie jak jego mydlany poprzednik jest biodegradowalne.Co ważne mydło nie jest testowane na zwierzętach. W swoim składzie zawiera masło shea, które jest dodatkowym nawilżającym składnikiem. Zawiera także co najmniej 72% naturalnych olei. Dzięki temu mogą go używać osoby z wrażliwą, suchą i szorstką cerą. Mydło zostało oczywiście wyprodukowane we Francji.


Skład mydła jaki jest każdy widzi. Jak dla mnie mógłby on być trochę bardziej naturalniejszy ;-) Nie mam jednak zbyt wymagającej skóry, dlatego mydło przypadło mi do gustu. Ma przyjemny delikatny różany zapach, który jednak nie pozostaje na skórze. W odróżnieniu od Mydła fiołkowego Marius Fabre zapach ten jest naprawdę przyjemny i normalny ;) Mydło nie pieni się mocno, ale na tyle, aby porządnie umyć ciało. Używam go od tygodnia jedynie do mycia rąk i niewiele mi z niego ubyło, więc jest też bardzo wydajne.


Mydełko nie podrażniło mnie, nie wysuszyło mi skóry. Bardzo dobrze myje, nie uczulając przy tym naszej skóry. Zamawiając je otrzymuje się pięć pojedynczych kosteczek mydlanych, każde o wadze 20g. Dlaczego tak? Ponieważ mydełko to przeznaczone jest dla gości. Myślę, że to bardzo fajny sposób na przywitanie osób, które np. zatrzymają się u nas na wakacje lub z okazji jakiejś rodzinnej imprezy. Mydełka te są dlatego tez polecane hotelom i ośrodkom SPA & Wellness, aby mogły zadbać o swoich gości w każdym szczególe. Mydełko dostępne jest w sklepie EKOmydlo.pl.


P. S. Przypominam Wam, że robiąc zakupy w sklepie EKOmydlo.pl możecie skorzystać z 15% rabatu na wszystkie produkty. Wystarczy, że na koniec zakupów wpiszecie hasło "w-moich-kregach".

Pozdrawiam Kasiaaa :-)

2 komentarze: