niedziela, 2 grudnia 2012

Słodkie lenistwo...

Dzisiejszą niedzielę postanowiłam spędzić na całkowitym lenistwie i odpoczynku. Z tego względu nie miałam w planach niczego do zrobienia i załatwienia.  Oczywiście w takim dniu jak dzisiejszy, kiedy człowiek jest rozleniwiony niezbędna jest dobra muzyka i dobry film. Dzisiaj polecam Wam piosenkę The Sol "Say Hello", która bardzo pozytywnie nastraja, szczególnie kiedy pogoda na dworze niezbyt dopisuje.



Co do filmu to mogę polecić Wam dramat biograficzny "Wszystko za życie". Ja tego filmu nie uważam za dramat (chociaż kończy się przykro), ponieważ według mnie pokazuje on, że warto marzyć i dążyć do ich spełnienia. Więc jeśli ktoś lubi tak jak ja filmy z przesłaniem, to serdecznie polecam.

Powoli też zaczynam odczuwać święta. Może to przez to, że rozpoczął się grudzień, czyli czas oczekiwania na świąteczny relaks. Wy też nie możecie doczekać się świąt, choinki, śniegu, prezentów, pysznego jedzenia, słodkości i zabawy sylwestrowej? :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz